Huren accommodatie voor feesten en partijen

Leuk dat je geintreseerd bent in het huren van ons clubgebouw!

Vanaf 2024 verhuren wij onze accomodatie alleen nog met verplichte afname van consumpties.

Hiermee kunnen wij meer regie houden op het schenken van alcohol, in het kader van verantwoord alcohol gebruik.

Ons clubgebouw moet volgens onze vergunning uiterlijk om 01:00 uur gesloten zijn, dit betekent dat wij om 00:30 uur de laaste ronden geven.

De prijs per persoon is €24,95 voor een arragement van 4,5 uur, 20:00 - 00: 30 uur.

Hiernaast komen de kosten van de vrijwilliger die namens Hvv RAS verantwoordelijk is voor een goed verloop van het feest. Tot 40 personen rekenen wij één vrijwilliger, hierboven zullen wij twee vrijwilligers inzetten.

Tijdens feesten schenken wij alle consumpties uit in plasticglazen.

Veder kunnen alles wensen worden afstemd op de persoonlijke wensen!

Reserveren