Huur mogelijkheden

Welkom!

De meesten van jullie weten het natuurlijk allang: het gaat goed met Buurthuis van de Toekomst Hvv RAS! Het aantal bezoekers is het afgelopen jaar aanzienlijk gestegen, ook het aantal (betalende) huurders en gebruikers neemt toe en de hoeveelheid projecten en activiteiten in het buurthuis zit in de lift.

Door samenwerkingen aan te gaan met partners voor de langere termijn, is ons Buurthuis inmiddels 6 dagen/avonden bezet/verhuurd. Hier zijn wij enorm trots op, omdat dit het uitgangspunt is geweest van wethouder Karsten Klein.

Ben jij voor je vereniging of stichting op zoek naar een ruimte, dan komen wij graag met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken. Op de dag zijn er nog voldoende mogelijkheden.