Sportief Plan

Sportief Plus

Als het enigszins mogelijk is wil iedereen natuurlijk zo lang mogelijk thuis blijven wonen. Met de steeds betere gezondheidszorg is dat ook mogelijk. Maar ook bewegen is ontzettend belangrijk om vitaal te blijven. Daarom bieden wij activiteiten op maat in de wijk, bijvoorbeeld bij wijk- en buurtcentra of bij sportverenigingen.

WIJ BRENGEN OUDEREN IN BEWEGING
Bewoners van woonzorglocaties en ouderen in buurt- en wijkcentra zijn gebaat bij voldoende beweging. Om dit op een verantwoorde en langdurige manier te initiëren betrekken we medewerkers en vrijwilligers binnen deze organisaties. Hoe kunnen zij bijdragen aan een omgeving waarin ouderen gestimuleerd worden te bewegen? Door dit vast onderdeel te maken van de dagelijkse verzorging helpen wij organisaties om bewegingsgerichte zorg te realiseren.

Samenwerken met Sportief Plus

Met een beweegaanbod op maat helpen we samen ouderen langer actief en gezond te blijven.

Wat bereikt u met Sportief Plus als partner:

• Bewegen als gezondheidswinst voor iedereen.
  • Het sociale aspect stimuleert en motiveert.
  • Bewoners worden actiever en zelfstandiger.
  • Eenzaamheid en depressie worden aangepakt.

Link naar de website www.sportiefplus.nl