Informatie lid worden

Hoe kan ik mijn kind opgeven om te voetballen bij Hvv RAS?
Door contact op te nemen met de ledenadministratie. De ledenadministratie is bereikbaar via e-mail [email protected] of telefonisch 070-3681868 op maandag & woensdag van 18.30u tot 20.30u. U kunt zich ook via de website aanmelden. De ledenadministratie zorgt voor een eerste kennismaking met Hvv RAS, legt uit hoe de leden- en contributieadministratie werkt en verwijst u of jou naar de desbetreffende sectiecoördinator binnen de jeugdcommissie.

Voor het geval een speler lid wil worden van Hvv RAS en denkt in aanmerking te komen voor een selectie team van Hvv RAS kan er contact opgenomen worden met de coördinator opleidingen, Jonas & Wesley via jeugdcommissie(@)hvvras.nl Dat zelfde geldt wanneer iemand informatie wil hebben over de jeugdopleiding van Hvv RAS of een paar keer wil meetrainen bij een selectieteam.

Wilt u zich direct aanmelden zonder onderstaande informatie te lezen, ga dan naar het aanmeldformulier.

Enkele gegevens op een rij:

Ledenadministratie:

1. Aan- en afmelden
  2. Overschrijvingen
  3. Wijziging adresgegevens
  4. Wijziging elftallijsten
  5. Overige wijzigingen
Administratie en aanmelden nieuwe leden:
Sandra Baltazar

Correspondentieadres
Hvv RAS
2505 AC 's-Gravenhage
o.v.v.Ledenadministratie
E-mail [email protected] of  Bezoekadres*: Albardastraat 15 te 's-Gravenhage

Rekeningnummer van Hvv RAS:  NL 89 INGB 0000667136

De leden- en contributieadministratie is aanwezig op maandag- en woensdagavond van 18.00 uur t/m 20.30 uur (070 - 368 18 68). Let wel: dit geldt niet voor de maanden juli en augustus!

Alle wijzigingen, aan- en afmeldingen/adreswijzigingen/van spelend naar niet-spelend lidmaatschap/ overschrijvingen, dienen schriftelijk te worden opgegeven uitsluitend via de hierboven vermelde personen middels een mutatieformulier op te vragen via [email protected] of af te halen tijdens openingstijden van de leden- en contributieadministratie of via het aanmeldformulier op de website.

Leden van 16 jaar dienen bij aanmelding een geldig legitimatiebewijs te overleggen. Spelende leden vanaf 2e jaars JO11-pupillen dienen bij aanmelding een recente pasfoto bij zich te hebben.

Kan mijn kind een keer op proef meetrainen?
Dit is zeker mogelijk. De volledige procedure bij aanmelden van nieuwe jeugdleden ziet er als volgt uit:

1. De ledenadministratie heet u van harte welkom en noemt de volgende mogelijkheden:
  • Direct lid worden.
  • Eerst twee keer meetrainen.
Verzoek aan (ouders/verzorgers van)  potentiële leden om na twee trainingen de ledenadministratie te informeren of er wel/niet een lidmaatschap volgt. Indien er geen plaats is bij een team kan er wel worden meegetraind, maar komt de speler op de wachtlijst.  Indien dit het geval is is het handig om te weten dat de wachtlijst voor de jeugdleden verdwijnt in december en voor alle leden aan het einde van het seizoen (na indelen nieuwe teams).

Aanmelding geschiedt door invullen van het aanmeldingsformulier (door speler of ouders/verzorgers van) en ondertekend in te leveren bij de ledenadministratie op maandag- of woensdagavond.

2. Ledenadministratie geeft informatie over Hvv RAS:
  • Contributie.
  • Leeftijdscategorie indeling.
  • Betreffende sectiecoördinator.

3. De ledenadministratie noteert alle gegevens (inclusief emailadres) en zorgt ervoor dat de betreffende sectiecoördinator (jeugd of senioren) contact zal opnemen met de speler/speelster (in verband met meetrainen of directe plaatsing in een elftal).

4. De ledenadministratie stuurt een mail naar betreffende jeugd/senioren sectiecoördinator met gegevens van speler/speelster en verzoek om contact met hem/haar op te nemen.

5. De betreffende sectiecoördinator neemt contact op met (de ouders/verzorgers van) de speler/speelster en meldt dat er twee keer meegetraind kan worden bij het team. Ook wordt de trainer of leider van het betreffende team ingelicht door de sectiecoördinator.

6. De ledenadministratie controleert of de speler/speelster daadwerkelijk in het team geplaatst is na 2 x trainen.  Hiervoor wordt contact opgenomen met de desbetreffende sectiecoördinator.

7. Na bericht van de ledenadministratie (= mail naar de betreffende sectiecoördinator) is de speler/speelster ingeschreven en kan hij/ zij door de sectiecoördinator officieel worden ingedeeld (indien er uiteraard plaats is).

8. Tot slot zorgt de ledenadministratie voor een welkomstpakketje namens Hvv RAS.

Vanaf welke leeftijd kun  je voetballen bij Hvv RAS?

Leeftijdsgroep spelers

A-junioren van (JO-19) 16 tot 18 jaar

2 x 45 min

heel

De indeling in leeftijdsgroepen is globaal, zo komt het voor dat talenten boven hun leeftijdsgroep voetballen, maar ook kan er bij de KNVB (in uitzonderlijke gevallen) dispensatie voor een speler worden aangevraagd.

De peildatum voor overgang naar de volgende leeftijdsgroep is 1 januari.