Veelgestelde vragen

Ja, wij accepteren als Hvv RAS de Ooievaarspas. Op maandag- en woensdagavond kan je bij de ledenadministratie je pasje laten scannen.

Nee,  je kan eenmaal per 12 maanden 100% contributie vergoedt krijgen. Wel kunnen wij 50% laten vergoeden met jouw Ooievaarrspas. Neem voor meer informatie contact op met onze ledenadministratie.

Maandagochtend neemt onze vrijwilliger alle gevonden voorwerpen in ontvangst van de schoonmakers. Deze worden 14 dagen bewaard en in de commissiekamer kan je op maandag- en woensdagavond informeren of jouw spullen zijn gevonden.