Zakelijke overwinning RAS bij Hercules: 0-2

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse B

18 maart 2017

Onbekend

Nee, echt heel erg fraai was het duel bij en tegen Hercules niet afgelopen zaterdag. De 0-2 overwinning maakte echter veel goed. Na afloop werd dan ook door iedereen gesproken over een zakelijke overwinning. En zo was het ook. Het grote verschil was in deze wedstrijd Nathan Navarro.
De man of the match: Nathan Navarro.

Dankzij zijn twee doelpunten in de eerste helft was de zege een feit. In de vaak stromende regen viel er verder niet veel te genieten voor het toch al niet massaal opgekomen publiek. Een wedstrijd om snel te vergeten, ware het niet dat de afstand tot de nummer drie, Duno, is vergroot tot acht punten. De groen-zwarten verloren namelijk met 2-1 bij Erasmus en dus lijkt de strijd om de titel nu zich te gaan concentreren op Duindorp SV en RAS. Het kunnen nog spannende weken worden, zeker met volgende week de lastige wedstrijd thuis tegen het sterke Erasmus voor de boeg.
Hoe dan ook: Het is een prima seizoen voor onze selectie en haar fans. En wie weet waar dat gaat eindigen.......