RAS pakt tweede periode en ziet achterstand met Duindorp kleiner worden

Hvv RAS 1

TAC'90 1

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse B

4 maart 2017

Onbekend

RAS is de winnaar van de tweede periode in de Vierde klasse B. Het team van trainer Domingos won, door twee doelpunten van Sander Huijbers in de eerste helft, het thuisduel tegen TAC'90 met 2-0 en kon na afloop aan een groot feest beginnen. Dat feest werd alleen maar groter, toen bleek dat SV Duindorp, de koploper in deze klasse, met 3-1 had verloren van Vredenburch. RAS staat, met het uitduel tegen Duindorp SV nog op het programma, nu nog maar twee punten achter op de eerste plaats.
RAS was zaterdag in alles de meerdere van TAC'90. Met name in de eerste helft was het verschil groot. De geel-zwarten waren feller, technisch vaardiger en effectiever. Man of the match was Sander Huijbers. NIet alleen vanwege zijn twee fraaie doelpunten, maar ook omdat hij de ploeg, door zijn enorme inzet, op sleeptouw wist te nemen. Met een beetje geluk was de ruststand hoger uitgevallen, maar de aanvallers hadden niet altijd het vizier op scherp staan. De tweede helft was een stuk minder aantrekkelijk. RAS probeerde de score nog wel op te voeren, maar kreeg te maken met een iets feller TAC. Bovendien was het echte moeten er een beetje af en dus kon na 90 minuten de vlag in top. RAS Periodekampioen! Een mooi succes na een aantal schamele jaren. RAS lijkt weer op de weg omhoog en dat is uitstekend nieuws voor onze vereniging. Mannen, van harte gefeliciteerd en nu....... Vooral doorgaan! Wie weet waar dit seizoen nog gaat eindigen. The sky is the limit!

Henk de la Haye.

RAS tweede periode kampioen