Nacompetitie: RAS ontvangt zaterdag Quick Steps

26 mei 2017 11:00

RAS kan niet lang stil blijven staan bij de overwinning van afgelopen zaterdag. Het feestje na het met 0-1 gewonnen uitduel bij Oegstgeest duurde dan ook maar zeer kort.
Vandaag en woensdag wordt er alweer erg scherp getraind door de formatie van trainer Domingos, want zaterdag a.s., 27 mei 2017, wacht alweer een ijzersterke opponent. Quick Steps, zelf spelend aan de Nijkerklaan, komt dan naar de Albardastraat. De rood-witten wonnen zaterdag met overtuiging van Semper Altius. Het werd maar liefst 3-0. Vooral in de eerste helft werd de tegenstander van de mat gespeeld. RAS en Quick Steps hebben in het verleden al vaak tegen elkaar gespeeld. Het waren altijd emotionele, beladen wedstrijden. Dat verwachten we nu weer. Tel daarbij op dat het zaterdag bijna tropisch warm wordt en je hebt alle ingrediƫnten voor een heerlijke voetbalmiddag. Wij hopen dan ook dat veel RAS-leden onze jongens komen steunen in dit belangrijke duel. De wedstrijd begint om 14:45 uur.