RAS Jo12 ONGESLAGEN KAMPIOEN !!

17 maart 2024 7:30

Onder leiding van Trainers Michael en Ricardo heeft RAS Jo12-1 een geweldige 3e fase gespeeld. In een zware 1e Klasse Poule werd dit team ongeslagen kampioen met een duizelingwekkende doelsaldo van +42 als kers op de taart!

Afgelopen zaterdag was de laatste wedstrijd tegen Quick Jo12-1 en die werd gewonnen met 8-0.  Er was ook een mooie sfeeractie van de betrokken ouders  en natuurlijk werden de kids gehuldigd met champagne, een medaille en een prachtige beker.

RAS_jo12_kampioen1.jpg
RAS_jo12_kampioen2.jpg
Naast het kampioenschap heeft RAS Jo12-1 ook promotie terug naar de Hoofdklasse veilig gesteld. Als vereniging zijn wij maar al te trots dat er jaarlijks meerdere teams op het hoogste nivo in de Hoofdklasse spelen!!
RAS_jo12_kampioen.jpg