Polska Ekipa: RAS 2 wint bij HVC'10

11 maart 2024 7:00

Het tweede elftal van RAS heeft zaterdag het lastige uitduel bij HVC'10 met 1-3 in winst omgezet. Onze "Polska Ekipa" had het bepaald niet makkelijk in Hoek van Holland, ook al omdat men zeker niet de beste wedstrijd van het seizoen speelde. De jonge tegenstanders kregen het voor elkaar het onze boys erg lastig te maken, maar aan het einde stond RAS toch aan de goede kant van de score.

W sobotę drugi zespół RAS zamienił trudny wyjazdowy mecz na HVC'10 na zwycięstwo 1:3. Nasza „Polska Ekipa” z pewnością nie miała łatwo w Hoek van Holland, także dlatego, że z pewnością nie rozegrała najlepszego meczu sezonu.
RAS_polski4.jpg

Młodzi przeciwnicy potrafili bardzo utrudnić naszym chłopcom zadanie, ale w końcówce RAS nadal utrzymywał się na prawej stronie wyniku.
RAS_polski2.jpg

RAS_polski1.jpg