Hvv RAS-talent Mika Walraven (2013) maakt de overstap naar ADO Den Haag!

6 maart 2024 20:45

Mika Walraven is vorig seizoen, spelend in de Jo10-1 van Hvv RAS, gescout en uitgenodigd voor stagetrajecten bij zowel ADO Den Haag als Excelsior Rotterdam. Dit seizoen kwamen daar bij zijn huidige club HBS ook nog eens stage uitnodigingen bij van oa. Sparta Rotterdam en Feyenoord. Mika heeft uiteindelijk gekozen voor ADO Den Haag en hij mocht afgelopen dinsdag op "De Aftrap" zijn eerste contract onderteken.

Mika zal vanaf aankomend seizoen '24/'25 officieel speler zijn van de ADO Den Haag Jeugdopleiding en spelen in de Jo12-1 van ADO Den Haag.
Mika_Walraven1.jpg
Wij wensen Mika heel veel plezier en succes bij zijn nieuwe club en wij zullen Mika uiteraard op de voet blijven volgen!

Mika_Walraven.jpg