Kom en Word Lid van het Vrijwilligers Team bij Voetbalvereniging RAS!

28 februari 2024 14:00

Wil jij een actieve rol spelen in de ondersteuning van onze jeugd en het versterken van onze voetbalvereniging?

Voetbalvereniging RAS is op zoek naar toegewijde vrijwilligers zoals jij om ons team te versterken en ons te helpen groeien.  Als jij passie hebt voor voetbal en graag een verschil wilt maken,  dan is dit jouw kans om deel uit te maken van ons enthousiaste team!

Posities die we zoeken:

Jeugdbestuursleden:
Ben jij een leider in hart en nieren? We zijn op zoek naar dynamische individuen die willen helpen bij het besturen van onze jeugdafdeling, het organiseren van evenementen en het creëren van een positieve ervaring voor onze jeugdspelers.

Scheidsrechters:
Heb je een passie voor eerlijkheid en sportiviteit? We hebben gemotiveerde scheidsrechters nodig om onze wedstrijden eerlijk en soepel te laten verlopen. Als scheidsrechter ben je een essentieel onderdeel van onze wedstrijden en draag je bij aan de sportieve ontwikkeling van onze spelers.

Bar en keuken personeel:
Hou je van gezelligheid en het ontmoeten van nieuwe mensen? We hebben enthousiaste vrijwilligers nodig om ons te helpen achter de bar en in de keuken tijdens wedstrijddagen en evenementen. Je zorgt voor een warm welkom voor onze leden en bezoekers en draagt bij aan de sfeer op onze vereniging.

Teamouders:
Ben je betrokken bij de ontwikkeling van jonge spelers? We zijn op zoek naar teamouders die onze jeugdteams willen ondersteunen, zowel op als buiten het veld. Als teamouder ben je het aanspreekpunt voor spelers en ouders, help je bij het organiseren van activiteiten en zorg je voor een positieve teamdynamiek.

Wat we bieden:

• Een gratis warme maaltijd op woensdagavond (daghap)
  • Training en ondersteuning om je te helpen bij jouw vrijwilligerswerk
  • Flexibele uren die passen bij jouw schema
  • De kans om nieuwe vaardigheden te leren en te ontwikkelen
  • Een gevoel van voldoening door bij te dragen aan de groei van onze jeugd en vereniging

Word Vrijwilliger bij RAS!
Wil jij deel uitmaken van ons team bij Voetbalvereniging RAS en een positieve impact hebben op onze voetbalgemeenschap? Neem dan contact met ons op via mail of loop op maandag- of woensdagavond langs bij Sandra of Mark. Samen kunnen we onze vereniging laten groeien en onze jeugdspelers een geweldige voetbalervaring bieden!

Dank je wel voor je interesse en we kijken ernaar uit om jou te verwelkomen bij RAS!