Jordi Domingos en RAS nemen na ruim 9 seizoenen afscheid van elkaar

22 januari 2022 17:00

Bij RAS zal komend seizoen een nieuwe trainer voor de selectie staan. Na ruim 9 (!) seizoenen neemt RAS afscheid van trainer Jordi Domingos. Dit besluit is zaterdag door het bestuur aan de trainer medegedeeld. Jordi's carrière bij RAS begon een jaar of tien geleden, toe hij het overnam van Dick Jol.

Jordi heeft, als echte clubman (Hij heeft zelf ook enkele jaren niet onverdienstelijk in de selectie gespeeld), zeer veel bereikt binnen onze vereniging en heeft veel zaken rond de selectie weten te professionaliseren. Na bijna tien jaar acht het bestuur het echter tijd voor een nieuw geluid.
Binnenkort zullen wij u nader informeren over de verdere gang van zaken en de opvolging van de trainer.
Jordi_Domingos2.jpg
Rest ons nog Jordi Domingos enorm te bedanken voor zijn inzet het afgelopen decennia. Overigens zijn het bestuur van RAS en Jordi nog in gesprek met elkaar over een andere functie binnen de club. Ook hierover hopen wij u binnenkort nader te kunnen informeren.

Bestuur Hvv RAS.