Paul Didi Eesiah komt over naar RAS

4 juni 2019 6:45

RAS kan weer een nieuwe speler noteren voor haar selectie van komend seizoen. Paul Didi Eesiah speelt dan in de bekende geel-zwarte kleuren van onze club.

Even voorstellen:

Naam:                                  Paul Didi Eesiah

Geboren:                            28-08-1990 in Molrovia in Liberia

Voetbalde bij:                   S.v. Houtwijk

Hvv Ras omdat:                Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging en zag RAS als een leuke nieuwe club. Ik heb hier trouwens                                           ook in de jeugd al eens gevoetbald.

Ambitie:                            Om een periode te pakken en hoog te eindigen, natuurlijk. Ik ga er van uit dat ik in het eerste zal                                                     spelen.

Favoriete positie:               Vleugelspits.