RAS ontvangt GSC/Esdo

5 mei 2017 12:15

Het eerste elftal ontvangt zaterdag, 6 mei 2017, GSC/Esdo. Het is de voorlaatste wedstrijd van de officiƫle competitie. Voor RAS, dat al een periode op zak heeft en zich dus over een paar weken kan gaan opmaken voor het toetje van het jaar, is het zaak om de tweede plek vast te houden in de vierde klasse B. Met die tweede plek komt namelijk een beter speelschema in zicht dan bij een derde plek. Op dit moment heeft RAS 3 punten voorsprong op Duno, dat waarschijnlijk een vervangende periode zal gaan pakken. De tegenstander van zaterdag is, ondanks de lage klassering in het rechterrijtje, bepaald geen "makkie".
Afgelopen zaterdag werd nog knap gewonnen van Hercules.
De wedstrijd aan de Albardastraat begint om 14:30 uur.