RAS 1

RAS ontvangt Toofan

3 november 4:15  Het eerste elftal van RAS ontvangt zaterdag, 4 november 2023, het op de laatste plaats bivakkerende Toofan. Toch mag van enige vorm van onderschatting zeker geen sprake zijn. Toofan bewees vorige week in haar duel tegen Quick Steps dat het een team heeft om rekening mee te houden. Op Ockenburgh wist Quick Steps pas in de 96e minuut de winnende treffer (1-2) te produceren. meer »

Selectieteam start training

31 juli 19:15  Vandaag maakte Jordi Domingos, trainer RAS 1, bekend dat op zaterdag 1 augustus om 10 uur het selectieteam officieel begint met trainen. meer »

RAS-archief: Foto's uit het archief van de familie Barrett

10 april 7:15  Nog steeds stromen er leuke foto's binnen uit het verleden van RAS. Nu weer van de vader van Stefan Barrett, Mike. Mike Barrett was jarenlang leider (Of Lijder met een lange IJ, zoals hij zelf vaak zei in die tijd) van ons eerste elftal en zag zijn zoon daarbij veelvuldig in actie. Hij maakte daarvan regelmatig mooie foto's. Barrett in actie. Leuk om te zien:meer »

Coronacrisis: KNVB komt met meer informatie over de naaste toekomst

23 maart 5:00  De KNVB heeft alle voetbalclubs een brief verzonden met meer informatie over de naaste toekomst in verband met de huidige Corona-crisis. De bond schrijft: Ook voor de KNVB is het een uitdagende periode met op dit moment nog veel onzekerheden, onder meer over het verdere verloop van de competities. Ondanks deze onzekerheid wordt er op dit moment hard gewerkt aan het uitwerken van diverse scenario’s, waarbij we uiteraard afhankelijk blijven van de omstandigheden. Daarnaast maken we ons samen met NOC*NSF en andere sportbonden sterk voor een aanspraak op de steunmaatregelen van het kabinet.meer »