Veteranentoernooi wordt groot spektakel

2 augustus 2022 5:45

Op zaterdag 20 augustus organiseert RAS een groot Veteranentoernooi, waarbij de gezelligheid voorop zal staan. Naast een ijzersterk oude knarrenteam van RAS, zullen bekende Haagse verenigingen als DUNO, ODB, Die Haghe en Quick Steps aantreden aan de Albardastraat.

RAS hoopt op deze dag ook veel oud-leden te mogen begroeten. Het wordt ook een soort reünie.
Leuk om alle oude makkers weer eens te zien! Bovendien doet er nog een team mee van oud-spelers. Er is nog wat plek, dus als je mee wilt doen, kun je nog opgeven bij ondergetekende.
Zanger GianLuca zal een spetterend optreden verzorgen na afloop.
Veteranentoernooi.jpg
Natuurlijk is er ook aan de inwendige mens gedacht. Die dag zijn er heerlijke saté's, broodjes hamburger en andere snacks verkrijgbaar.
Sate.jpg
Deze dag is ook leuk voor de kleintjes. Voor hen zijn er allerlei aktiviteiten bedacht.

Wij hopen heel veel (oud) RAS-leden te zien op 20 augustus. Het wordt een ounderwets gezellig toernooi! Het toernooi start om 12:00 uur.

Pieter Warmenhoven,
Organisator Veteranentoernooi.