Corona: Sportparken dagelijks om 17:00 uur gesloten

28 november 2021 19:00

De regering heeft afgelopen vrijdag, tijdens een persconferentie, nieuwe coronamaatregelen bekend gemaakt. Deze zijn ook van grote invloed op het clubleven binnen RAS. Zo zullen alle sportcomplexen, in ieder geval voor een periode van drie weken, elke dag vanaf 17:00 uur niet meer open zijn. Trainingen en wedstrijden kunnen dus na dat tijdstip niet meer worden gehouden. Voor nu zullen dus alle trainingen op zowel maandag- als woensdagavond worden geschrapt. Ook het clubgebouw is niet geopend.

Over het al dan niet doorgaan van de competitieduels vanaf komende zaterdag, hopen wij u later deze week te informeren. De KNVB heeft een oproep aan de Tweede Kamer gedaan om deze maatregelen aan te passen, dan wel te laten vervallen. In ieder geval gaan, voor zover wij nu kunnen inschatten, de duels die na 15:00 uur beginnen niet door.  De overige wedstrijden staat nu nog gepland, maar of alles echt doorgaat, wordt komende week beslist door de bond.
Gesloten.jpeg

Er wordt nog onderzocht of er op woensdagmiddag voor 17:00 uur trainingen voor de jeugd zullen kunnen worden gepland. Ook hiervoor houden wij u via deze weg op de hoogte. Ook de teamapps zullen wij hiervoor gebruiken.

Vooralsnog: Geen trainingen op maandag- en woensdagavond.